Ciezko jest wysuplac kwote prawie 6000 zl za wersje ambiente skoro juz ledwo uciułało sie na ta wybraną przez siebie konfiguracje ;P nie powiem ze nie byloby milo jezdzic lepiej doposazonym samochodzikiem ale trzeba postepowac wg zasady : "Mierz siły na zamiary, nie zamiar podług sił"-A.Mickiewicz. Dziekuje koledze piciu666 za swoja wypowiedz odnosnie tego co zaoferowal mu Zimny,na takie odpowiedzi czekalem....
savio ma rację. Zawsze człowiek jak cos kupi to sie później zastanawia czy nie warto było kupić droższego a jak juz kupi na przykład najbardziej wypasioną wersję jakiejś fury to sie okazuje, że można kupić coś u konkurencji jeszcze lepszego i droższego "tylko" o 5000 zł. I tak można dojść do DB7
Mint ma to co jest na prawdę niezbędne w samochodzie i jeśłi potrzebujemy po porstu auta do jazdy z A do B to czego chcieć więcej.
A co do cen proponowanych przez dealera to chwilami mam wrażenie, że wolą na sprzedazy nic nei zarobić ale zrobić wynik ilościowy w sprzedaży.
Od 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint www.gprk.pl
savio23, aby w mincie cokolwiek dołożyć to zaczynają się schody, a sam przebąkujesz o montażu podłokietnika który to montaż wyjdzie z 500zł, potem będziesz chciał halogeny z doświetlaniem zakrętów i światłami do jazdy dziennej, potem komputer by się przydał itd. I powoli dojdziesz do różnicy kwotowej pomiędzy wersjami. W ambiente jest dużo prościej, ponieważ już dużo rzeczy masz.
a sam przebąkujesz o montażu podłokietnika który to montaż wyjdzie z 500zł
Jeśli możesz zacytuj fragment mojej wypowiedzi który na wskazuje.
[ Dodano: Pon 09 Lis, 09 12:22 ]
Drodzy koledzy a teraz pytanie ciut odbiegajace od tematu: jaki kolor polecacie,jaki jest najłatwiejszy w utrzymaniu,na jakim widac najmniej kurz ,brud itp.wiem ze opnie odnosnie koloru są bardzo indywidualne ale milo bedzie uslyszec jak najwioecj opini na ten temat
,jaki jest najłatwiejszy w utrzymaniu,na jakim widac najmniej kurz ,brud
Srebrny, oraz Beż Capucino
Zamieszczone przez savio23
jaki kolor polecacie
Czerń magiczna - zwłaszcza do Minta który ma klamki i lusterka nielakierowane w kolorze nadwozia,a przy czarnym lakierze nie będa się one, aż tak rzucać w oczy
No właśnie u mnie jest dylemat między trzema kolorowmi : czerń magic perłowy(elegancki),beż capuccino(praktyczny) lub szary anthracite(jak dla mnie neutralna barwa). Za kolorem czarnym przemawia elegancja i to ze jest tak jakby ponadczasowy,czego nie mozna powiedzieć o beżu ktory wg mnie jest wyniikiem obecnie panującej mody na ten kolorek,co nie znaczy iz jest on brzydki. Tak jak jeden z przedmówców wspomniał kolejnym argumentem za kolorem czarnym w mym przypadku jest fakt ,iż w wersji mint lusterka i klamki są równiez w tym kolorze.Pozyjemy zobaczymy ;-) Sądze ,że wizyta u dealera,która lada dzień nastapi rozwiąże tą kwestie,można będzie wtedy bezpośrednio porównać sobie wyżej wspomniane kolorki i dokonać spokojnie wyboru.
Ja brałam pod uwagę 3 kolory: czarny, srebrny oraz niebieski taki jak w RS. Poprzednie auto było ciemne ( metalik cegła ) więc pora na coś jasnego. Gdyby w wersji Ambiente można było wybrać bez dopłaty tapicerkę beżową to napewno byłby czarny. W czarnym ja widzę tylko jeden problem - każda ryska rzuca się w oczy. Srebrny pod tym względem jest bezkonkurencyjny moim zdaniem. Tylko że taki banalny. W końcu wygrała ta praktyczna część mnie i jest srebrny.
savio23, czarny jest super, ale jeżeli jeździsz po bocznych drogach to Ci odradzam. Godziny czyszczenia i kilka km uciechy z czystego auta. Miałem czarne auto, i po nim miałem srebrne i teraz też mam srebrne. Jak aniam111, napisała banalny kolor ale niesamowicie praktyczny.
również uważam ze srebrny jest najlepszy w utrzymaniu
i nie mówię tego dla tego że sam takim jeżdżę tylko dla tego
że mając ten samochód dopiero doceniam ten kolor.
autko nawet kilka tygodni po myciu wyglada jeszcze bardzo swieżo
w czarnym hmmmm raczej kilka dni i to max.
ale czasami warto kupić taki jaki się podoba.
Ja osobiście od miesiąca jeżdżę 1.4 TSI Ambiente zastanawiałem się na wersją MINT ale tak na prawdę to jest to zwykły golas z klimą i absolutnie nie żałuje wyboru wersji Ambiente
Co do koloru to wygrał szary anthracite brałem pod uwagę czarny ale na czarnym wszytko widać ryski,opryski itp...
Cena - zastanawiam się czy jest na poziomie czy pozory że okazja:
lakier
swing
alarm
koło
dywaniki
climatronik
ubezpieczenie na rok PZU
64490 PLN
Szczerze powiem (chociaż pewnie dostane tu lincz za to) myśląc o 1.4 tsi mint ktorą za jakis czas miałem zamiar sobie sprawic coraz bardziej skłaniam sie ku lancerowi 1.8 sportback :P Wieksza moc, ładniejsze auto, lepsze wyposażenie za ta sama kase. i 3 lata gwarancji.
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
To stwiedzenie jest mocno dyskusyjne choc podobno o gustach sie nie dyskutuje ale Lancer Sportback totalnie mi nie podchodzi (jest nieforemy !!)
Zamieszczone przez rkb
lepsze wyposażenie
Jesteś pewny? Pytam bo na 100% nie pamiętam ale jak siedziałem w Lancerze do wydawał mi sie straszliwie ubogi.
Pozatym jakośc tworzyw w Lancerze i wyglad wnetrza to 2 epoki wstecz Pod koniec lat 90-tych by to przeszło, ale teraz to porazka 8) Oczywiście w modelu EVO to nie ma znaczenia ale w zwykłej cywilnej wersji to juz potęzny minus.
lancera miałem okazję dogłębnie poznać i o ile rozmowa o bagażnikach to zawsze kwestia potrzeb to ten w lancerze jest juz nawet dla mnie za mały ->344L, wielkość zewnętrzna nie przekłada się na wielkość wnętrza i najgorsza sprawa -> silnik 1,8 o mocy 143KM w ogóle nie jedzie! (10,4 do setki!!!) wystarczy spojrzeć na civica 1,8 (8,9s!) no i civic ma bagażnik -> 485L.
totalna pomyłka IMO.
ale jak komus pasuje to czemu nie :lol:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
savio23, ja kupilam minta i jestem zadowolona to co potrzebowalam to dokupilam lub dostalam od dilera.a co sie tyczy wyzszej wersji to kwestja gustu i czy bedziesz cos modzil w aucie jak potrzebujesz auto tylko do jazdy to polecam minta szkoda doplacac. :szeroki_usmiech
lancera miałem okazję dogłębnie poznać i o ile rozmowa o bagażnikach to zawsze kwestia potrzeb to ten w lancerze jest juz nawet dla mnie za mały ->344L, wielkość zewnętrzna nie przekłada się na wielkość wnętrza i najgorsza sprawa -> silnik 1,8 o mocy 143KM w ogóle nie jedzie! (10,4 do setki!!!) wystarczy spojrzeć na civica 1,8 (8,9s!) no i civic ma bagażnik -> 485L.
totalna pomyłka IMO.
ale jak komus pasuje to czemu nie :lol:
Jeśli potwierdzą sie te przypuszczenia to of kors zapomne o tym aucie bardzo szybko mam 2 m wzrostu (w butach :lol: ). co do bagaznika w wersji sedan ponoc jest wiekszy. no a jesli chodzi o te 143 km i przyspieszenie w sedanie jest poniżej 10 a w sportbacku powyżej . No i jest wrażenie że nie idzie bo to wolnossak bez turbo i łapie te 140 koni dopiero przy 6k obrotów
civic 1.8 odpada bo za małe to i za drogie - no i ta deska rozdzielcza ze startreka odstrasza :lol:
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
No i jest wrażenie że nie idzie bo to wolnossak bez turbo i łapie te 140 koni dopiero przy 6k obrotów
ale to nie chodzi o wrażenie, po prostu jest wolny jak na tę moc, to samo ma "w papierach", nie jedzie.
różnica w cenie civic<->lancer to około 10tys, moim zdaniem warto, jak ktoś się nad tymi akurat autami zastanawia.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
rkb, Lancer sportback to kupa jakich mało przez tył. Już wolałbym Renault Talie :lol: bo ta sama porażka, a za mniejsza kase.
[ Dodano: Wto 10 Lis, 09 13:57 ] lend, cena wg. mnie OK. Ubezpiecznie chyba 1600 zł (nie wiem).
Fajnie zestawione auto, też bym tak zestawił (tylko kolor srebrny). Klimatronik obowiązkowo jak się bierze Ambiente.
Jeszcze daj sobie nakładki na progi i chlapacze o ile ci pasza
rkb, Lancer sportback to kupa jakich mało przez tył. Już wolałbym Renault Talie :lol: bo ta sama porażka, a za mniejsza kase.
[ Dodano: Wto 10 Lis, 09 13:57 ] lend, cena wg. mnie OK. Ubezpiecznie chyba 1600 zł (nie wiem).
Fajnie zestawione auto, też bym tak zestawił (tylko kolor srebrny). Klimatronik obowiązkowo jak się bierze Ambiente.
Jeszcze daj sobie nakładki na progi i chlapacze o ile ci pasza
akurat lancery sa skladane w japonii (nie to co np carisma) dla tych co w sportbacku tyl smierdzi kupa biora sedana, akurat tam tyl prezentuje sie bardzo ok (ten sam co w evo).
Napisze napewno wiecej jak sie przejade, bo widze stereotypy sa wsod nas
niestety w przedziale cenowym 50 - 55 k pln nie ma w czym wybrzydzać :P
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
[ Dodano: Wto 10 Lis, 09 13:57 ] lend, cena wg. mnie OK. Ubezpiecznie chyba 1600 zł (nie wiem).
Fajnie zestawione auto, też bym tak zestawił (tylko kolor srebrny). Klimatronik obowiązkowo jak się bierze Ambiente.
Jeszcze daj sobie nakładki na progi i chlapacze o ile ci pasza
Ubezpieczenie w salonie wyniosło mnie 1990zł w PZU, u gościa co ubezpiecza auta moich rodziców wyliczył mi ~4500 (nie mam zniżek)
Auto miało być bez climatronika ale że ja chciałem auto od ręki a w Łodzi był taki kolor ale z climatronikiem więc mam i z nim, nakładki będą ale najpierw zimówki.
O dziwo wbrew temu co czytałem na tym forum jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem
koleżanki i koledzy odpuścmy sobie moze dyskusje na temat lancera i jego wentualnej wyzszosci lub niewyzszosci nad oktawianka ;p wybor juz zapadl na ten a nie innym model. Tak na koniec moze dodam(by umotywowac dokonany wybor) iz z ta marka jestem zwiazany juz od kilkunastu lat i nigdy sie na niej nie "przejechalem",zawiodlem itp itd ;-)
Jeszcze mam duzo czasu wiec pewnie 5 razy zdanie zmienie ale napewno Octa 1.4 TSi i tym lancerkiem sie przejade to postaram sie to jakos obiektywnie porownac z pozycji 2 metrowca za kierownica lubiącego dynamiczną jazde Chciało by sie 1.8 albo 2.0 RS ale to nie moje progi finansowe :P
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
Komentarz